onsdag 24 november 2010

Säng ljuva säng!

Har äntligen lagt mig i sängen nu.. Jag lovar, typ varenda jävla muskel i kroppen värker och gör ont så fort jag rör mig.. Ja, jag känner för att klaga lite ;) haha.. Men de e fan jobbigt! Men nu ska ja fan inte sluta träna iaf.. Känner dock att ja håller på att bli sjuk så ska nog ta det lite lugnt nu.. Jobbar ju hela helgen så då vill ja inte va sjuk med tanke på att ja inte jobbar så jätte ofta.. Men så är de när man har inringningsjobb..
Ne, nu har ja iaf lagt mig och ja tänker fan i te gå ur sängen mer idag!! Har sett till att jag har gjort att jag kan tänkas behöva.. Gå på toa, röka, hämtat vatten mm. Så nu tänker jag inte resa mig upp eller knappt röra mig alls för den delen förrän imorrn.. Jobbigt bara att ja börjar bli hungrig igen :/ men ne! De ska ja i te tänka på nu, för nu ska ja sova :)

God natt!!
(hoppas på att vakna utan träningsvärk imorrn) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar