fredag 19 november 2010

God natt

Nu ligger ja äntligen i sängen och ska försöka sova lite innan de e dax att gå upp och jobba imorrn igen :) känns riktigt gött att äntligen få jobba lite nu :) fast känner att ja inte är helt van vid det, är helt slut när ja kommer hem efter att ha slutat.. Men de e jävligt skönt :) har idag även fått ett annat jobb eller va man ska säga :) ska provjobba där i nästa vecka och se om dom trivs me mig och om jag trivs me jobbet :) ska bli så jävla kul så de e inte sant :) det kanske börjar lösa sig nu trots allt! Känns nästan så iaf :) en otroligt skön känsla måste jag säga.. Men kanske inte ska hoppas på för mkt för så går de säkert åt helvete, men jag försöker iaf tänka possitivt!

Annars idag har ja i princip inte gjort nått.. Bara tagit de lugnt :) skönt de me när man känner att man ändå gör/gjort lite vettigt :)

Ne, nu ska jag väl ta och sova här.. Ska försöka blogga lite mer imorrn.. Men idag har ja varken hunnit eller ärligt talat tänkt på de..
Så, god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar