fredag 5 november 2010

fredag igen

ja, nu har snart ännu en vecka gått.. och ja har inte bloggat igen :p men har faktiskt inte orkat..

förra helgen var jag på bröllop och dop :) så himla fint va de.. de va min chef Victoria som gifte sig med sin Mats! och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. bara att de va ett otroligt fint bröllop! och dop! va deras lilla alma som döptes :) kände mig dock som en syndare i kyrkan.. men ändå :p kunde knappt hålla tårarna bort när de kom in och ja, talen och allt va så himla vackert och underbart :)

sen i veckan så har ja jobbat på hsb :) riktigt skönt att jobbat lite.. jobbade mån-ons.. så inte jätte mkt.. men skönt att göra något vettigt på dagarna och tjäna lite pengar :) sen har jag även vart sjuk i veckan.. haft världens jävla ont i magen.. verkligen skiiiit ont.. men de börjar bli bättre nu som tur e :)

men nu idag så vaknade jag kl 8 :/ inte likt mig, gjorde det igår me.. men har lagt mig tidigt och gått upp kl 6 så är väl van vid de.. sjukt vad man vänjer sig fort..
men har iaf diskat och varit ute me skräpet idag och gått me indra :) och nu ska jag göra mig iordning lite och sen träffa jennie och fixa våra halloween kostymer ;) kommer bli kanon ;) ! för imorn ska emma ha inflyttningsfest/halloweenfest :)

ne, nu ska jag nog göra mig iordnig lite här.. måste iaf försöka göra ngt vettigt av även den här dagen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar