måndag 8 november 2010

nu har vi precis ätit lite kvällsmat här hemma.. sen sist ja skrev har ja väl inte gjort så mkt.. haft lite besök av anela, vart ute me indra och köpt cola och chips och sen hämtat mamma.. med andra ord inte så mkt.. men alltid lika kul att träffa puckot anela som har fått för sig att hon ska släpa med mig på en bartenderutbildning i sommar.. visst, de vore skitkul, men har e direkt dom pengarna nu.. och hoppas ju på att komma in på skola ändå, fast här i sverige..

jaja, får väl se vad som händer.. tiden får visa..

ne, nu ska vi se vidare på greys anatomy nu :) är fan helt fast, men nu är det nog sista avsnittet jag har.. så då får jag leta reda på nån ny seriebox att låna av nån ;) haha.. finns de ngt bättre att göra när man e arbetslös och lat? haha.. tror knappt de.. ne, måste fan komma på ngt annat att göra på dagarna, kan inte tillbringa mina dagar framför tv:n.. men är man fantasilös och lat så ;p ne, lat e ja kanske inte.. men kommer typ inte på ngt bra att göra.. något värt.. men de ska de bli ändring på.. funderar faktiskt på att fixa gymkort och börja träna ordentligt.. har pratat me brorsan om att börja träna med han, behöver någon som kickar igång mig så ;p jag har viljan men inte självdisciplinen om man säger så ;p men de ska de bli ändring på NU! har tillbringat alldeles för mkt tid här hemma framför tv och data nu det sista!¨

så nu, hjälp mig att få tummen ur röven ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar