måndag 15 november 2010

Emma dag!

Idag har jag tillbringat i princip hela dagen med världens bästa tjockis :) som förövrigt snart är en tunnis :/ haha.. Snygg e hon iaf :) vi har vart i Skövde och shoppat åt henne.. Hon köpte en massa as snygga saker :) lite avis faktiskt.. Men hon köpte en plånbok till mig underbaringen :) och de va behövligt då min va rätt sliten och nu har ja den snyggaste ever ;) tack gumman!

Sen hängde hon med hit och lagade übergod mat till mig och mamma :) hon e bara för bäst den donnan alltså ;) lätt världens bästa vän man kan ha! Och jag är så otroligt tacksam över att hon är min allra bästa vän :) <3

Men nu ska jag iaf lägga mig och sova.. Och imorrn ska ja till tandläkaren.. Har säkert en massa hål med tanke på hur mycket godis och cola ja smäller i mig varje dag ;) haha.. Tur att ja inte har tandläkarskräck :p

Ne, god natt va de ja! Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar