fredag 26 november 2010

Glad Ewa :)

Mötet kändes riktigt bra idag :) vi gick igenom bl a kulturer och sånt så jag hoppas på att få jobba lite i december nu :) de kan ja behöva! Har även fått ett erbjudande idag eller vad man ska kalla det, men vill inte säga alltför mkt än eftersom de e väldigt osäkert än så länge och jag vill ha mer information innan ja säger något ;) men jävligt spännande iaf :p

Ne, nu ska jag snart försöka sova lite.. Ska handla lite julklappar me bror imorrn och även provjobba på fyran huset :) så de ska bli väldigt spännande :p är redan lite nervös faktiskt.. Ska servera där, vilket jag aldrig har gjort förr.. Men de vet dom ju redan.. Men ändå, är en aning nervöst :p men de ska nog gå bra hoppas ja.. Ska iaf göra mitt bästa :)

Ne, nu ska ja läsa lite innan ja ska försöka sova:p så god natt me er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar