måndag 22 november 2010

sjukt!

ja, jag har sån sjuk jävla julstämmning i hela kroppen nu så jag är riktigt pirrig :) känns nästan som att de vore julafton imorrn eler nått :p men de e ju en månad kvar.. gaah!! jag vill ha jul NU!! vill julpynta, klä granen, slå in julklappar och ALLT!! jag vill tända ljus, se alla julstjärnor och stakar i förnstren, se en gran som glittrar och känna värmen och all kärlek mellan familj, vänner och släkt.. ja, måste nog säga att den här julen ser jag fram emot mer än nånsin.. vet inte varför.. men det bara känns så.. helt jävla sjukt..

försöker även få tag på min farmor just nu.. jag och john har tänkt åka upp till dem i trondheim helgen innan jul.. men måste ju kolla så de e hemma me :p va jävligt längesen vi va där nu så de ska bli väldigt mysigt att träffa alla.. har ju även en ny liten släkting där uppe som ja aldrig träffat :P

ne, nu kommer grinchen (Anela) snart hit.. hon kommer säkert förstöra all julstämning ja har men ;) haha.. får dundra på julmusiken som fan när hon gått isf ;p mohahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar