onsdag 1 februari 2012

Trött, ont men nöjd

Ja, som rubriken beskriver så är jag trött som fan, har ont i i stort sett hela kroppen men känner mig ändå rätt nöj med tillvaron :)
Har jobbat idag me och det känns verkligen att ja inte e van vid att stå och gå så mycket och speciellt inte i skor med stålhätta :p haha.. Mina fötter ömmar som fan och de värker i hela benen.. Men för att vara lite positiv så är ja inte lika trött som ja va igår :p va helt slut när ja kom hem från jobbet och va tvungen att plugga.. Aldrig varit så missnöjd med ett arbete.. Kunde inte koncentrera mig men va tvungen att göra de så.. Va så trött så kommer inte ens ihåg vad ja skrev ;) haha..

Men de känns ändå skönt :) kul att ha kommit igång me jobbet och de e faktiskt rätt kul :) jobbigt som sagt men ändå :p haha..

Fick reda på hemtentan igår me och ja klarade den :D så jävla gött!! Det betyder att jag klarat hela första terminen :)

Men nu ska ja återgå till tvn där jag planerar att spendera resten av kvällen :) kan även tillägga att jag tar helg nu ;) kommer va tvungen att plugga resten av veckan men ändå! Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar