fredag 10 februari 2012

Down period

Just nu har jag en riktig down period.. Kan bero på att jag har feber, att jag är trött, har ont i rygg och nacke som fan.. Eller det faktum att jag har lite ångest inför min födelsedag nästa vecka..

Fast egentligen, innerst inne vet jag precis vad som fattas.. Jag är dock alldeles för rädd för att göra något åt det.. Rädd för att det inte är ömsesidigt och rädd för att misslyckas igen och hamna på precis samma ställe som jag är nu.. Och det vet jag inte om jag orkar.. Men det ska väl gå över... Hoppas jag..

Ne, nu ska jag inte vara så deppig här.. Har vart sjuk nu i två dagar.. Haft feber och inte vart det minsta pigg.. Så har varit hemma och bara tagit det lugnt.. Kanske därför jag haft så mkt tid att tänka me men det gjorde jag innan me.. Jaja..

Kvällen kommer jag tillbringa framför tvn (för ovanlighetens skull) och som det ser ut så kommer även helgen tillbringas så.. Men med tanke på att jag inte är helt kry och inte är det minsta sugen på att gå ut så gör det mig ingenting :) behöver nog ta det lite lugnt emellanåt me..

Ne, nu ska jag återgå till tvn och bara mysa :) hoppas ni har en bra fredag och får en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar