fredag 10 februari 2012

God natt!!

Okej, nu känner jag mig lite mer positiv.. Vet inte varför men tidigare har ja ju skrivit att man borde leva i nuet och inte älta.. Nu har ni väl sett att jag är precis sån som jag inte vill.. Så nu lovar jag att verkligen försöka vara lite positivare.. Jag lovar inte att det kommer hålla men jag ska iaf försöka.. I morgon blir de att ta tag i mitt liv (för typ 1000nde gången) och ta nya tag.. Visst jag har lite ångest inför min födelsedag på tisdag, men ska det få stoppa mig? Ja blir ju bara 22, rena barnet ;) haha.. Kanske inte, men jag är inte gammal.. Trots att jag känner mig så ibland ;) men det gör väl alla.. Men det är inget fel att känna sig gammal.. När ja får lite alkohol i mig är ja ju inte mer än 14 ;) visserligen drack ja inte när ja va så ung men ni fattar..

Ne, nu ska kärringen krypa ner i sängen med en bok och invänta John blund.. Imorrn är jag visserligen en dag äldre, men ja e fortfarande 21 ;) och man är ju inte äldre än man gör sig!!

(fan de låter som ja snart ska gå i pension ;p och alla ni som är äldre än mig som läser detta får verkligen inte ta illa upp! Som sagt, man är inte äldre än man gör sig!)

Nu svävar jag iväg.. Men missförstå mig rätt, jag tycker inte att ja e gammal, men ibland känner jag mig som 65. Men vem gör inte de? Det är inte att fylla 22 som ger mig ångest, kanske har jag inte uppnått det jag trodde under detta året som gått.. Men då får jag väl se till att fixa det under kommande år.. Kanske handlar det inte alls om åldern.. Jaja, innan jag förvirrar både mig själv mer och er som läser så säger ja god natt !
Over and out! Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar