lördag 18 februari 2012

Kondition, vad är det?

Precis kommit hem från gymet. Höll på att skita i det när jag såg pissvädret ute, regnar och blåser som fan.. Men i sista stund slängde ja iaf på mig träningskläderna och kastade mig iväg på cykeln.. Känns rätt illa att säga att cykelturen dit och hem va jobbigare än själva passet ;) haha.. Men på vägen ner så passade ja på att pumpa däcken i cykeln och då gick de fan så mycket lättare ;) haha.. Men ändå jobbigt i motvind och spöregn :p dax att träna upp konditionen kanske? Haha..

Men nu när de inte är isigt längre så ska ja försöka att börja cykla lite mer.. Va första gången ja använde min cykel nu sen jag flyttade hit ;) haha..

Nu ska ja slänga in en maskin me tvätt innan ja hoppar in i duschen.. Sen får de nog bli att plugga hel eftermiddagen och ikväll kommer Johanna hit så ska vi äta tacos och kolla melodifestivalen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar