måndag 27 februari 2012

Träningsvärk från helvetet!

God morgon!
Fy fan vilken grym lördag ja hade :) först laserdome och femkamp i skultorp me släkten och fy faan va kul de va :) laserdomen vann mitt lag ganska överlägset ;) haha.. Men tyvärr inte femkampen men de va så jävla kul ändå! :) brottning i sumodräkter och sån där elektrisk tjurridning bland annat :) men så otroligt jobbigt! Igår hade ja en otrolig träningsvärk i hela kroppen!! Kunde knappt gå!! Och idag är de knappast bättre ;) har till och med ont i halsmusklerna ;) haha..

Efter femkampen blev de hem och duscha snabbt innan vi möttes på gränden igen för middag! Otroligt gott!! Blev black and white och kladdkaka till efterrätt :) sen åkte vi bort till mina kusiner för att festa och sen vidare till brygget! :) allt som allt va de en helt underbar dag och helt oförglömlig..

Igår orkade ja inte göra så mycket pga min träningsvärk ;) men va faktiskt inte särskilt bakis vilket va gött :) idag ska ja försöka träffa så många som möjligt av mina vänner och sen gå till en kiropraktor i eftermiddag.. Väldigt behövligt då min rygg och nacke inte alls är roliga just nu och lyckades nog pajja ryggen ännu mer på femkampen.. Men känns inte som att de kommer bli så skönt idag me träningsvärken men de får gå ändå ;) haha..
Ska även försöka hinna åka ut till pappa en sväng.. Åker ju eventuellt tillbaka till Hbg imorrn.. Men får se beror på om ja ska jobba på onsdag eller inte..

Bilder från femkampen kommer :) har alla på kameran och min data är hos min kusin så de får ja fixa när ja får tillbaka den :)
Nu ska ja försöka rulla ur sängen och fixa lite frukost innan de e dags för en promenad med mitt lilla pucko ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar