torsdag 2 februari 2012

Lager 157

Idag blev det att träffa Sanna :) va alldeles för länge sen men våra scheman har krockat mest hela tiden det sista.. Men idag hade vi båda tid :) blev en tur till lager 157 i Höganäs :) shopping-Ewa fick lite abstinens där men lyckades sansa mig ganska bra.. Ville ha så himla mycket till en början men helt tomhänt lyckades ja inte ta mig därifrån.. Blev en hoodtröja, en halsduk och ett bodybutter med hem :) dock gjorde ja inte åt me så mkt pengar så de va ju bra :p haha..

Så himla sköt att umgås med min underbara vän :) vet ärligt talat inte vad ja skulle göra utan henne här nere.. Sanna, du är bäst! Får mig alltid på bra humör och jag vet att jag kan lite på dig och att du ställer upp.. Ganska sjukt att du förstår mig så bra trots att vi inte känt varandra så länge men ändå kommit varandra så nära :) men de e jag bara glad för ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar