onsdag 15 februari 2012

gårdagen :)

igår var det min födelsedag :) och en riktigt bra dag! Dagen började med att världens bästa granne kom in med frukost till mig :) hur mysigt som helst! blev såååå otroligt glad :) bättre start kunde inte dagen ha fått!!
Frukosten va otroligt fin :) mackor, annanas, juice, the och cola :) carro hade verkligen tänkt på allt ;)

Fick även ett otroligt fint armband av carro :)

Sen va de skola hela dagen och efter det hängde stella med hem, sen kom även jesper och vi tog ett par glas vin här innan vi mötte upp Marre, Sanna å Daniel på haket för middag :) otroligt mysigt! Är så glad att jag har så bra vänner :) synd bara att de inte va så många som kunde följa med.. men det får man väl räkna med när man fyller år på alla hjärtans dag..

måste även tacka för alla grattis hälsningar jag fick på facebook :) blev över 200 innan dagen va slut :) så himla kul! :) fick även ett antal sms och samtal! Tack så jätte mycket alla ni som tänkte på mig och tog er tid att ringa, skicka ett sms eller skriva på FB :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar