lördag 25 februari 2012

Full rulle

Igår va de full rulle hela dagen.. Började me att mamma väckte mig vid kvart över sju så körde ja henne till jobbet, sen hem och greja lite innan ja å brorsan åkte till Skövde en sväng :) efter de, hem och käka världens godaste kebablåda :)sen handla och hämta smörgåstårta och efter de hem och städa, gå ut me indra innan de va dags att hämta mamma på jobbet igen. Sen va de dags för kalas :) Vi blev väl en 14 pers ungefär och nog för att de va lite trångt men otroligt trevligt :) älskar min släkt och det blev väldigt mycket prat och många Goa skratt :)

Nu har jag precis vaknat är och ser att de e soligt idag me :) underbart! Ska snart börja göra mig iordning för idag ska vi fira min morbror som fyller 60 imorrn :) han har ingen aning om vad vi ska göra så de ska bli riktigt kul! Får väl se om de blir något mer bloggar idag för ikväll blir de fest me :p men kommer ja ihåg och känner för de så slänger jag nog iväg ett inlägg ;)
Ha en bra dag nu!

Fina blommor ja fick igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar