måndag 21 februari 2011

Välkommen John Blund

idag känner jag mig faktiskt riktigt effektiv. Har hunnit med jobb, skola, träning, skola igen och plugg. och självklart även vart ute med indra och lite sånt smått och gott.. så känner mig riktigt nöjd med dagen faktiskt :) men imorgon är jag ledig så får väl se vad jag ska göra med den dagen.. men SKA iaf plugga en hel del, det är inget alternativ utan så är det bara.. måste fan ta tag i det nu.. ingen idé att skjuta på det, vilket jag alltid gjorde på gymnasiet, nu är det lika bra att ta tag i det och se till att få saker och ting gjorda i tid.. kanske borde göra upp ett pluggschema, eller nja, bättre att jag tar det när jag känner för det, eller iaf väljer vad jag ska plugga när jag känner för det :p haha.. men imorgon är det verkligen dags att ta tag i matten igen.. fastän jag inte fattar ett skit så kan det ju va bra att åtminstone försöka.. har även en del svenska att göra, både i b och c kursen.. så de e nog lika bra att jag avsätter större delen av morgondagen till det :p

gud va ja känner att jag upprepar mig hela tiden.. men så är det, nu går mina ögon nästan i kors här, så trött är jag.. så nu tar jag och säger godnatt, stänger av datan, släcker lampan och hälsar john blund välkommen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar