tisdag 8 februari 2011

klar för dagen

ja, nu anser jag att jag är klar för den här dan.. känner att mina ögon bara blir mindre och mindre och ögonlocken blir tyngre och tyngre.. svårt att försöka plugga mer när man är trött som bara den.. så får fortsätta imorrn..

lite jobbigt när man sitter vid datan och pluggar för jag brukar alltid vara inne på facebook samtidigt.. varför vet jag inte, men blir alltid så.. och därför så är folk oftast väldigt pratglada just när man gör något annat samtidigt.. och då är det ju svårt att koncentrera sig.. får nog ta och stänga ner fb nästa gång jag ska plugga vid datan.. men har iaf lyckats få ihop min sammanfattning hyfsat.. får ta och läsa igenom den ordentligt imorrn.. spelar ingen roll hur många gånger jag läser det nu, kommer inte orka ändra något nu om jag mot förmodan skulle ens hitta något jag vill ändra.. haha :P

men nu tror nog allt att det är bäst att stänga av datan, släcka lampan och hälsa john blund välkommen :)

natti natii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar