lördag 12 februari 2011

underbart!

nu har jag prcis anmält mig till högskoleprovet :) har ju tänkt göra de i typ en månad nu :P haha.. men äntligen så har ja gjort de nu så slipper tänka på de mer.. trots att de tog mina sista pengar så känns de bra :) vill ju verkligen komma in på högskola i höst så.. lika bra att få de gjort.. men de e inte förrän i april ja ska göra de så de e ju ett tag kvar.. men gött iaf..

föresten, vilket underbart väder de e idag!! helt fucking jävla underbart!! va ute och gick i typ en timme me indra förut :) riktigt skönt..
men nu ska ja strax hoppa in i duschen och sen börja fixa mig lite smått inför ikväll :) då e de 40 årsfest som står på schemat ;) ja å jesper har kommit fram till att vi fyller 40 tillsammans ;) han igår och jag på måndag :) så varför inte slå ihop de? :) kommer nog bli riktigt kul tror ja :)

ne, nu är de nog dax att sätta lite fart här :)

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar