torsdag 17 februari 2011

inte lika arg....

nu har ja kommit hem och fått i mig lite mat.. känner mig inte riktigt lika förbannad längre :P kanske kan bero lite på att indra precis la upp världens rap me xP haha.. hon e bara för goer min hund :)

men va på rätt jävla dåligt humör på jobbet me.. men tror jag lyckades dölja de ganska bra.. gick mest runt för mig själv så.. men lyckades även klämma fingrarna i en dörr så de gjorde ju inte att jag blev direkt gladare.. menmen.. sen fick ja ett sms av fredrik på statoil som sa att våran bil äntligen va klar :) så nu slipper ja gå överallt i det här jävla pissvädret.. sen svängde ja även förbi emma en sväng på ett par cigg och då blev ja på bättre humör :)

men nu ska ja snart åka fram till stan och träffa linus :) men först blir de en tur me indra puckot :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar