torsdag 3 februari 2011

Pusselbilen :p

Nu har jag precis lagt mig i min renbäddade säng :) e de inte underbart? Nya, rena, fräsha lakan :) lovely!!

Men idag har ja fan totalt glömt bort att blogga :/ men har hänt en hel del idag faktiskt.. Städet på vincontoret gick riktigt bra :) de flesta va iväg på nån mässa i Stockholm så de va inte alls mycket folk.. Blev även bjuden på frukost där :) mkt trevligt.. Sen skulle ja till skolan och ha filosofi.. Men då e den lektionen inställd så gick istället hem och pluggade.. Eller rättare sagt blåste hem :/ har fan känts som värsta stormen idag.. Men iaf.. Sen när mamma kom hem så åkte vi framtill stan för hon ville att ja skulle hänga me henne till systemet ;) haha.. Lite kul att ja har bättre koll på sprit (vin och cider) än hon ;) haha.. Och efter de så drog ja me mig Jennie till Skövde för jag behövde kolla min syn.. Har tänkt göra de länge men de har inte blivit av, och visst behövde ja glasögon.. Så provade även ut 2 par varav ett par gillade jag.. Är i te så mkt för glasögon överhuvudtaget men de ena paret passade bra :) fick ju välja två och få ett par på köpet så why not? Men på vägen in så hörde vi att de va nått som skrapade men vi trodde de kom från lastbilen framför så vi tänkte inte mer på de.. Men sen när vi skulle parkera så lät de ännu mer så vi kollade och då va de plåten/ plasten som sitter under motorn som hängde på trekvart. Men ringde pappa och halsa att de inte va så farligt eftersom den hängde åt "rätt" håll.. Men när vi backade ut från parkeringen sen så låg den kvar så Jennie fick hoppa ut och hämta den.. Med massa bilar bakom oss ;) haha..

Väl hemma i tidaholm igen så åkte vi fram till statoil för Henke skulle hjälpa mig att fixa blinkersen som inte funkat på typ en månad :p haha.. Men då ser vi att ena lampan även den hänger löst.. Och de gjorde den INTE när vi va i Skövde.. Men som tur va så kunde han fixa de me :) snäller han!! Så därav pusselbilen..
Ja å Jennie trodde verkligen att vi skulle få ta me bilen hem i små pusselbitar :p haha..

Men nu ikväll har ja å mot varit hos brorsan som bjöd på mat :) stekta nudlar, räkor, kyckling, kebabkött och grönsaker :) Såå grymt gott :) sen hade han köpt glass till efterrätt men han tänkte inte på att de va nötter i den så de fick ja hoppa över.. Men va så himla mätt efter maten så de gjorde inget..

Och nu ligger ja här i sängen och ska försöka sova :) imorrn ska min lilla blondie Jennie bjuda mig på lunch :) ska bli spännande att se vad hon hittar på för ngt gott ;)

Ne, nu blev de ett väldigt långt inlägg här så.. Nu säger jag god natt :) ser att ja bara har 3 % kvar på batterier me så lika bra att sova nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar