torsdag 17 februari 2011

Morrn

Känner mig inte alls på topp idag.. Känner mest för att ha sönder något.. Gärna något värdefullt.. Eller bara skrika dra åt helvete till allt och alla med ett hånflin på läpparna..

Men nu måste ja gå ut en sväng me indra och sen knalla bort till vincontoret och städa.. Men finns iaf en ljusglimt som fick mig att ta mig ur sängen idag.. Ska nämligen träffa världens underbaraste Linus i eftermiddag :) va över ett år sen ja träffa han nu och är de nån som alltid får mig att le och må bra så är de han :) lärde känna han för snart fem år sen när ja börja gymnasiet och där fick han mig alltid att må bättre och bli gladare.. Bara genom att finnas där och ge mig en kram.. Så de e de ja kommer att fokusera på idag för att ta mig igenom dagen..

Allt annat: DRA ÅT HELVETE!! Mohahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar