tisdag 1 februari 2011

Tankar och känslor

Just nu ligger ja i sängen och försöker sova.. Men som vanligt så flyger tankarna iväg alldeles för mycket.. Känner mig just nu ledsen, besviken och fundersam.. Varför kan jag dessvärre inte skriva här.. Men ibland undrar jag om jag är osynlig eller bortglömd.. Och jag överreagerar säkert, men det är så här jag är och så här jag känner.. Jag kan inte hjälpa det.. Men undrar bara varför? Borde jag inte vara såpass säker att jag inte ska behöva känna såhär? Tydligen inte eftersom den här känslan drar över mig alldeles för fort och för ofta.. Jag börjar ju undra.. Har jag gjort nått? Och jag hoppas att om så är fallet, att jag får reda på det.. Är det så svårt? Jag vet inte..

Kanske är jag bara avundsjuk.. Kanske inte.. Men så är det iaf.. Nu är jag väldigt luddig, men det får ni stå ut med.. Jag kan inte skriva ut allt eftersom jag inte vet vilka som läser eller kommer att läsa.. Och då kan det bara bli dumt..

Menmen, nu har jag iaf fått skriva av mig lite så hoppas att jag kan sova nu.. Sa ju att jag inte borde gått ur sängen idag...

1 kommentar: