lördag 26 februari 2011

fix!

sitter nu här och fördriver tiden medans jennie fixar mitt hår :) lyx ;) nyss så va anela här och då satte båda jag och jennie locktängerna i hennes hår ;) mohaha... men eftersom hon har såå långt hår så gick de mkt fortare och hon hade lite kort om tid så.. men snyggt blev de :) hoppas iaf hon är nöjd.. de e ju de som e huvudsaken..

när vi e klara här bär det av bort till annie och sen vidare till emma innan vi drar in till skövde :) känner på mig att de kommer bli en toppenkväll :) är dock otroligt rörig idag och vet egentligen inte helt vad jag håller på med :p haha.. kanske råkade lämna huvudet i borås ;) vem vet? så moa, om du hittar mitt huvud någonstanns så kan du väl skicka hit de;) haha..

ne, nu ska ja kanske va lite social mot jennie :) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar