måndag 21 februari 2011

jobb, skola, träna, äta?

kom hem för en stund sen efter att ha städat och vart i skolan.. då va de bara att hämta indra och gå ut en sväng me henne.. sen effter de så passade ja på att träna lite mage och rygg :) beach -11.. here I come ;) haha.. eller?

men nu sitter jag här och är hungrig som en jävla varg, men vet inte vad jag vill äta.. väntar på att mamma ska komma hem så ska vi säkert äta något ihop.. men frågan är om ja kan hålla mig så länge ;) kommer säkert sluta med att jag småäter mig mätt ;) haha..

har precis pratat lite me moa me :) gud va underbart de va att höra hennes ljuva stämma ;) har inte pratat med henne sen oktober typ.. men nu ska vi iaf se till att ses.. så blir nog en tripp till borås snart för att se hur hon och hennes man har det där nere ;)

hepp.. nu kurrar magen högre än min stenålders data här så ska väl se om jag hittar nått ätbart.. sen e de bara att pallra sig iväg till skolan igen :P haha..

puss så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar