tisdag 7 december 2010

wohoo!

nu har ja fått något att göra ikväll iaf :) ska bort till emma och hjälpa henne att klä hennes julgran :) ska bli riktigt mysigt.. funderar på att höra me henne om hon kanske vill typ julpyssla eller baka lite me ;p haha.. hon är iofs en riktig liten mupp som redan klär julgranen tycker jag.. fast för att vara henne så är de ju nästan sent :P haha.. förra året klädde vi hennes gran typ första advent eller nått.. haha.. men jag gillar att klä granar så :p why not? längtar till den 23e då vi ska klä granen här hemma :) tycker de e så otroligt mysigt med julgran och allt dagen innan julafton när man sitter uppe och väntar på att de ska bli julafton och så.. men i år ska jag jobba på julafton :) men bara på dagen så jag hinner iaf hem till kalle anka ;) sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra på kvällen än.. eller rättare sagt vart vi ska va.. men det märker vi.. är ju faktiskt 17 dagar kvar men vem räknar ? ;) haha..

ne, om jag skulle göra något nyttigt idag kanske? ska nog ta och damsuga lägenheten och diska och lite sånt innan mamma kommer hem.. kanske kör ett snabbt träningspass me.. men bara kanske ;) haha.. är faktiskt lite sugen på de nu :)

ne, fram me damsugaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar