onsdag 1 december 2010

Kreativ?

Varför känner jag mig alltid så kreativ när ja precis ska lägga mig? Just nu känns de som att jag skulle kunna göra vad som helst.. Städa, springa ringleden what ever.. Jag vill bara göra nått.. Men med tanke på att klockan är över tolv så kan ja ju inte de.. Så får väl ta och läsa lite och sen försöka sova.. Och jag lovar att imorrn kommer ja säkert inte känna för att göra nått.. Varför är de så? Jag vet att jag är mer en kvälls/natt människa än morgon.. Men ändå.. Når man bor i en lägenhet där det dessutom är rätt så lyhört så kan man ju inte göra nått nu.. Och sen så ligger mamma och sover me så vill ju inte väcka henne.. Men ändå! Gaaah!! Vet inte vad ja ska göra.. Får väl som sagt bli att sova..

Så jag säger god natt nu då.. :( blä, vill inte! Men men.. De e väl lika bra :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar