tisdag 21 december 2010

Pizza

Fy fan vilken jävla kväll.. Men karska ta det från början:
Efter att jag och Linnea fikat så åkte vi hem till henne för att tjöta lite mer.. Då kom även emma dit så borgen hel del prat och skratt.. Sen åkte vi och handlade lite på Konsum.. So far so good.. Sen åkte ja å emma hem till mig och sp bestämde vi (ja, emma, mamma) för att köpa snabbmat ikväll.. Emma och mamma ville ha pizza och jag ville ha Thaimat.. Så vi gick in på pizzerian och beställde till dom.. Sen skulle vi gå över till kesones för att beställa min mat.. Men då upptäcker vi att de e stängt!!! E tydligen alltid stängt på måndagar.. Och sur blev jag eftersom ja va så sugen på Thaimat.. Menmen.. Få gick vi till statoil och hyrde film medans vi väntade på pizzan.. Sen åkte vi till rossies för att köpa min mat där, men de tror fan att de stängde precis när vi kom och hade redan stängt av allt!! Och då blev ja ännu surare.. Så fick bli att vi ringde och beställde pizza till mig på en annan pizzeria.. Men gott va de.. Fastän ja inte alls va sugen på pizza egentligen.. Menmen..

Kvällen slutade bra iaf med maten och så kollade vi på eclipse.. Älskar verkligen twilight filmerna.. Och nu ska ja sova och hoppas på att de blir en bra dag imorrn..

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar