torsdag 2 december 2010

Planer ;)

Idag har jag inte gjort alltför mkt faktiskt.. Mest tagit de lugnt och kollat på tv.. Sen va Anela här en sväng och vi har börjat planera inför nyår.. De kommer bli GRYMT!! Lätt den bästa nyår någonsin!! Fy fan, ser fram emot de som faan nu :) ge mig jul och nyår!!

Sen va ja, Annie och Elin på hälsocenter och körde både core och Easyline :) va skitkul båda två.. Men lovar er att imorrn vet jag en som har träningsvärk ;) haha.. Men känns skönt iaf att verkligen ha kört igenom kroppen :)

Okej, jag hade visst gjort en hel del idag iaf :p men imorrn fortsätter vi planerna inför nyår och så ska jag ta tag i en del tråkiga saker me :/ e väl lika bra att få de gjort .

Men nu ska jag nog allt ta och försöka sova :)

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar