måndag 6 december 2010

god morgon god moooorgon!!

haha.. känner mig väldigt glad idag :) vet inte varför men ja bara gör de.. har inget planerat på hela dagen, vilket känns ganska tråkigt.. men de känns ändå som en bra dag idag :) ska väl ta och söka lite jobb idag me och skicka in vilka jobb jag sökt till min arbetsförmedlare..
sen så ringde emma nyss och undrade om ja kunde hjälpa henne att få igång sin bil :p haha.. troligtvis batteriet som dött så de ska vi väl försöka få liv i :p haha.. jag har typ ingen aning om hur man gör men de ska väl lösa sig :P haha..

annars så ska vi väl fixa det sista inför våra nyårsplaner idag ;D fyy faan va kul de ska bli!!! :) och så kommer äntligen linnea hem idag :) hon ska vara hemma till efter nyår så de ska bli kul att få träffa henne :) ser fram emot de som faan!

ne, nu ska jag ta mig en cigg innan ja sätter igång med vad jag nu ska göra.. de vet ja inte ens själv knappt.. men nått ska ja göra iaf ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar