måndag 13 december 2010

Mot Göteborg

Förlåt för dålig uppdatering de sista nu.. Men har dels inte haft varken tid eller ork.. Men här kommer en liten kort update:

Onsdag: fika i Skövde :) sen utgång i jkp me några underbara brudar! ;)

Torsdag: sov i jkp så bror hämtade mig, sen tvätta resten av kvällen.

Fredag: lugn dag sen jobb hela kvällen på fyran :)

Lördag: party med Linnea och Anela i Skövde :)

Söndag: allmänt slapp dag med mkt kvalitetstid med tv:n :p

Och nu är det måndag och jag sitter på tåget mot Göteborg :) ska på en arbetsintervju så sitter här helt ensam och är lite smånervös.. Eller ensam är ja väl inte för de e ju fler som åker på det här tåget.. Men ändå..
Jag hoppas verkligen att alla som ser det här håller tummarna för mig idag.. För jag både vill och behöver ha det här jobbet :p

2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    jobbade du på fyran? vad gjorde du där alltså vad jobbade de som?
    o vad är de för jobb du ska på???

    SvaraRadera
  2. ja, jag har fått extraqjobb på fyran som servitris :)
    i gbg va de ett telefonistjobb jag va på intervju för..

    SvaraRadera