fredag 3 december 2010

fredag

då va de fredag igen då.. men lär bli ännu en lugn helg för mig.. ska jobba på fyran hela dagen imorrn :) men de ska bli kul!

har faktiskt lite träningsvärk i magen från igår :p haha.. känns skönt.. inte ofta jag får träningsvärk just i magen så :p haha.. men får se om de blir ngn träning idag eller inte.. jag och annie pratade om att åka och simma idag kanske, men vi får väl se hur de blir :p ska nog träffa anela sen och fortsätta planera inför nyår ;) och kanske ta en fika me jennie.. men vi får väl se om jag får tag i bruttorna ;) haha..

men nu ska jag ta tag i lite tråkigare saker.. ska maila min arbetsförmedlare bla .. blä! jag vill ju inte ens va arbetslös!! så ska ta och söka lite mer jobb idag tänkte jag.. hoppas på att jag ska börja nästa år med ett nytt jobb om det inte blir skola.. hoppas ju självklart mest på skolan, men vi får väl se.. kommer jag inte in så vill jag fan inte fortsätta va arbetslös en dag till!!

ne, kanske är lika bra att ta tag i det..

puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar