måndag 27 december 2010

nu har ja precis kommit hem från en heldag me shopping i skövde :) va rätt mkt folk så de va rätt jobbigt.. men hittade iaf en del godsaker som fick följa med hem :) köpte mig även en ny kamera då min gamla är sönder.. så kände att de va dax för en ny :) min gamla funkar inte alls och den har varit trasig i typ ett år nu :P haha..
men va ju självklart tvungen att testa den nu när ja kom hem :)


blev bland annat dessa godingar :) bilden gör dom inte rättvisa, men har inte orkat greja me inställningarna än så :p ska kika igen de nu tänkte jag och se om man kan ta lite roliga kort :Pden va tydligen den bästa i den prisklassen ja ville ha iaf :) en Sony cyber-shot :p kan inte så mkt om kameror så.. bara den tar bra bilder och är enkel så är ja nöjd :p behöver ju inte direkt ha en systemkamera :p haha..

ne, nu ska jag ta och göra iordning lite mat tills mamma kommer hem :) är hungrig som en jävla varg!! grr.. haha..

1 kommentar:

  1. kan du inte ta kort på resten av sko samlingen ;)

    SvaraRadera