lördag 25 september 2010

Tåg igen

Ja, nu sitter jag än en gång på tåget.. Fast denna gången är det
från Stockholm men mor Norrköping :) ska dit och hälsa på min
underbara Zandra som jag inte träffat sen vi kom hem från Turkiet och
skildes åt i Köpenhamn.. Så nu e de fan på tiden :p trots allt två
månader sen ju..

Men idag har jag tillbringat dagen tillsammans med Jessica :) vart en
riktigt trevlig dag :) knallar runt på Stockholms gator och ätit på
någon resturang men det blev helt fel så de slutade med att vi bara
käkade lite kaninlat typ.. Men det blev iaf en donken senare.. Där
vet man iaf vad man får ;) haha.. Menmen.. Drygt en halvtimme kvar
till Norrköping nu.. Fick byta tåg i Eskilstuna, men på de tåget
fick ja sitta i 1:a klass ;) de ni! Bara för att de inte fanns några
sittplatser.. Haha..

Ne, nu ska jag fortsätta att fördriva tiden här för snart ska jag
krama ihjäl Zandra ;) lika bra att jag gör mig redo ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar