onsdag 15 september 2010

onsdag

ja, en helt vanlig onsdag.. med ingenting att göra.. men har iaf visat mitt nylle utomhus lite idag :P bland annat vart borta hos bror en sväng.. sen ute och gått me indra och nu kom ja precis in efter att ha träffat emma i ca 10 minuter :P haha.. hon e en upptagen brud :P lite avundsjuk e ja allt.. jag vill också ha massa att göra.. men, det kommer väl.. och när jag väl är där så kommer jag väl ångra att ja sagt de.. eller ne, jag gillar att ha mkt att göra.. trivs inte alls så jag har det nu, men men..

ja, jag kan ju inte göra mer nu.. har sökt 1000tals jobb så nu e de bara att vänta.. men fick iaf ett mkt trevligt mail idag eller va man ska säga.. så nu går det iaf åt rätt håll ;)

borde väl egentligen vara bättre på att blogga nu när ja bara går hemma.. men, ja, har väl ingen bra ursäkt egentligen.. men jag har fullt upp me att plöja igenom sex and the city boxen igen.. haha :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar