måndag 20 september 2010

möte plus lite gammalt..

kom för en stund sen hem från ett möte me emma, ida och patrik.. mycket bra möte måste jag säga.. jag förstår mycket bättre nu iaf.. sen vet jag inte helt säkert hur emma känner, men jag hoppas hon tyckte de kändes bra iaf :)

förövrigt så blev våra muffins otroligt goda :) haha :p

idag fick även emma min gamla lg telefon.. så la över alla gamla bilder jag hade där på datan så tänkte dela med mig av ett par stycken :P


jag och Roddy "Hero" Benjaminsson på våra modevisning vi hade som projektarbete i trean :)


bild från turkiet.. älskade verkligen den här klänningen som vi hade i en del nummer :)


jag och bror på nyårsafton 09/10


jag och anna, en galen natt i side :P

jag på midsommar i turkiet :P är riktigt nöjd över kransarna som jag gjorde till mig och zandra :P men de tog tid ;p
jag och emma förra hösten på en av våra "galna" torsdagar i skövde ;) men minns fortfarande denna kvällen och den va fan oförglömlig :P

så, de va en liten bildbomb på gamla och nya minnen :P
nu ska jag nog faktiskt ta och krypa ner i sängen snart.. ska ju jobba imorrn så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar