onsdag 29 september 2010

cykel :)

ja, igår köpte jag mig en cykel :) woohoo :) har dock inte provcyklat den än för jag måste verkligen pumpa däcken först.. men de tänkte jag göra igår.. men fy fan va kul jag och jennie hade när vi skulle försöka få in cykeln i bilen :P helvete vad vi kämpade.. den låg ju i en stod låda så den fick inte plats i bagaget, så vi tryckte in den i baksätet.. där den inte heller fick plats.. haha.. eller den va väl kanske 10 cm för stor så vi kunde inte stänga dörren.. sen fick vi inte ur lådan så då tog vi ur själva cykeln och sen förstörde lådan.. haha.. fy fan va vi slet :p men kul va de.. vi kämpade så vi inte ens märkte när bilarna runt oss åkte.. utan när vi va klara och skulle åka märkte vi att vi va nästan ensamma på parkeringen x) haha.. sen va de bara att sätta ihop den me, men de gick faktiskt riktigt bra :p

idag vaknade jag klockan nio, men har väl inte direkt gjort ngt av värde än.. bara legat icg dratt mig i sängen och läst lite.. men nu känner jag att det är dax för frukost och sen ska jag knalla fram till stan och pumpa cykeln och luncha me Moa som är hemma och hälsar på :)

sen i eftermiddag kommer nog jennie hir och ska hjälpa mig med mitt hår :) woohooo!

ne, nu kurrar magen ikapp me datan här.. FRUKOST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar