fredag 10 september 2010

fredag !

ja, nu e äntligen fredagen här :) än så länge idag har jag hunnit jobba, vart på systemet, handlat godis, ätit, vart ute me indra, diskat och damsugit.. känner mig riktigt nöjd :) nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen laga lite mat till mor min.. sen e de bara att öppna vinet och göra sig iordning innan vi välkomnar brudarna och har en riktigt mysig kväll :) ska bli härligt.. blir nog ganska lugnt.. eller, vi får väl se hur de går me de ;) haha.. kommer troligtvis bli så att vi går till brygget ikväll me.. men de återstår att se :P

jag och mamma har bjudit hit lite brudar ikväll för att fira att mamma äntligen får sin välförtjänta semester.. och det ska vi fira med vin och trevligt umgänge :)

ne, nu måste ja nog allt hoppa in i duschen.. ha en bra fredag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar