tisdag 28 september 2010

poff..

ja, så lät större delen av min lön.. poff, borta.. men nu har jag iaf fått köpt en del saker jag behöver, t ex skor ;) haha.. och jacka.. sen har jag även betalat av en hel del skulder.. så de e skönt.. men funderar på om jag ska åka in till skövde och kolla efter en cykel idag.. vet att de har ganska billiga på biltema där så.. och har jag en cykel behöver ajg inte lägga lika mkt pengar på bensin framöver :) och de e ju bra! e ju trots allt väldigt onödigt att ta bilen inom stan hela tiden.. både dyrt och dåligt för miljön :P och har ja en cykel så får jag ju lite motion me :P haha.. så får de nog bli :P

när jag stod och rökte förut hörde jag hur de prasslade i fönstret.. undrade va fan de va.. och då va de denna lilla fining som inte kom ut :/ har ingen aning om hur den kommit in, men jag hjälpte den lilla stackaren ut.. visst e den fin :) har ju en förkärlek till fjärilar ;) haha..






passade självklart på att få till några kort :)

ne, dax att pallra sig ut me vovvsingen nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar