söndag 8 januari 2012

ordbajsar

sitter och håller på med hemtentan nu.. men eftersom den uppgift jag håller på med nu handlar om att man ska beskriva, reflektera och analysera så sitter jag mest och ordbajsar :P bara skriver en massa om allt och inget känns det som.. eller allt och inget är väl fel att säga.. jag håller mig fortfarande till ännet men jag skriver säkert en massa som jag måste ta bort sen. Men jag känner att det är bättre att bara skrvia en massa nu och så får vi se om det är något att ha sen :P haha..

det roliga med att jag sitter och ordbajsar nu är att jag kommer på en massa roliga metaforer ;) tänker nog inte dela med mig av dem här just nu men det är rätt kul när man bara sitter och skriver och ska försöka analysera något. Då är det ju lättare när man kommer på något attbeskriva det med och det är precis det jag gjort.. det sista stycket jag skrivit har jag nog kommit på två eller tre metaforer som beskriver det jag försöker fölklara :p haha.. lite kul faktiskt ;)

ne, nu är det lika bra att jag fortsätter innan bajset tar slut ;) oj, här kom en metafor.. kanske inte en så mysig men jag hoppas ni förstår vad ja menar ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar