torsdag 19 januari 2012

grymt bra torsdag :)

skulle egentligen haft en ren plugg-dag idag.. men sen va carro här en sväng och då fick vi för oss att åka till väla :P jag behövde köpa dynor till mina stolar då de e rätt hårda ;) slutade med att jag fick med mig en massa annat hem.. men som tur va så va de rätt bra rea så sammanlagt köpte jag 21 grejer för under 700 kr ;) egentligen skulle det gått på runt 2000 ;) bra jobbat, ni kan kalla mig fyndarn ;)
köpte bland annat, ett par jeans, en blus, smycken, kuddar, dynor, foundation, ljus, plånbok och massa, massa annat. har dock lite dåligt samvete eftersom jag egentligen skulle fikat me daniel men sa att jag inte hann för ja skulle plugga :/ men shopping-djävulen i mig satte igång och den är verkligen inte lätt att stoppa..

nu har jag betalat in alla räkningar och även skrivit klart min reflektionsuppgift :) så känner mig väldigt nöjd med dagen :)

i morgon blir de att gå upp tidigt till skolan, men sen kommer underbara Moa hit :) så det blir väl lite party på kvällen där :) ska bli så otroligt kul :) har inte träffat henne på ALLDELES för länge så ska bli underbart :)

ne, nu ska jag nog ta och läsa lite kurslitteratur innan jag fastnar framför tv:n ;) hihi.. försöka komma i säng i rätt tid ikväll me, lär ju inte bli så lätt när jag sov till halv elva idag ;p haha.. men orka ställa klocka när man inte behöver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar