tisdag 24 januari 2012

finally!

nu har jag äntligen läst klart det som vi skulle läsa till nästa reflektionsuppgift :P hade 56 sidor att läsa ur en bok, kanske inte låter så mkt, men med tanke på att den är skriven 1912 och dessutom in scannad till datan så blir det jobbigt :P jag vet, jag skrev det förut men måste verkligen understryka hur svårt det var ;p haha..

jag har dock inte läst allt i ett sträck nu.. har även vart på ica och hämtat ut lite paket :) det var mammas iphone och ett zumba-spel som hade kommit :) ska försöka fixa iordning mammas telefon åt henne innan jag skickar upp den till tidaholm :) men måste vänta på att hon kommer hem från gbg och inte är i så stort behov av mobil då jag måste aktivera hennes nya sim-kort till iphonen och då kan hon ju inte använda sitt gamla..

nu har jag även satt igång tvätten :) höll på att glömme det medans jag satt här och läste :P haha.. men kom som tur va på det innan de va för sent ;) hihi..

nu ska jag fixa det sista på min efterreflektion, ta en cigg och sen ska jag nog faktiskt prova mitt nya zumba-spel ;) hihi.. hade helst gjort det med en gång men har en känsla av att tiden kan komma att gå ganska fort när man kör de så bättre att göra allt "viktigt" innan :P gött att slippa pallra sig iväg till gymet nu när de e kallt ute ;) hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar