onsdag 18 januari 2012

god morgon :)

sitter nu framför datan och har precis ätit lite frukost :) ska snart pallra mig ner mot skolan och köpa en bok.. hade egentligen tänkt gå ner, men då hade ja behövt gå för typ 20 minuter sen.. tar ca en timme att gå till skolan så.. och då hade ja inte hunnit äta eller nått.. kanske kunde tänkt på de och ställt klockan men de orkade ja inte ;) haha..

efter att ja köpt boken där så ska ja möta upp carro på gymet :) känns nästan som att ja inte gör mkt annat nu för tiden ;) haha.. men säger bara beach 12!! den kommer snabbt ;) ofta snabbare än man tror.. haha.. inte för att jag tränar bara för att vara snygg på stranden i sommar men vill bli lite mer nöjd me min kropp och mår såå mkt bättre när ja tränar.. hade ju en liten depp-period i höstas, men nu är jag mycket piggare och gladare :) så otroligt skönt!


skulle inte tacka nej till en sån här kropp ;) haha.. men riktigt så vältränad kommer jag nog inte bli ;) eller vem vet.. beror sig väl på hur mkt ja tränar och hur jag äter.. dock är jag kass på att äta rätt.. men jag har börjat tänka lite mer på de faktiskt! :)

ne, nu ska jag kanske ta och klä på mig lite ;) vore ju snyggt att knalla ner till skolan i pyjamas ;p haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar