tisdag 17 januari 2012

God morgon :)

Glömde visst blogga igår ;) haha..

Men de va iaf terminsstart i skolan! Känns rätt så konstigt att vara inne på andra terminen nu.. Och ännu konstigare att jag bott här i Helsingborg i typ ett halvår :) men jag trivs fortfarande och de är ju en väldans tur eftersom jag har tre år kvar på min utbildning ;) oj va långt de känns.. Men de går nog fort, med tanke på hur fort den första terminen gått så ;)

Denna termin känns dock som den kommer bli ganska seg. Kursen vi läser nu heter "samhällsvetenskap i socialt arbete". Och jag HATADE samhällsvetenskap i skolan.. Menmen, tur iaf att jag har en bra klass :)

Igår efter skolan åkte jag och Carro direkt till gymet :) sen mötte ja upp Sanna för en cigg och då följde hon och Dino mig hem och sen till maxi för ja va tvungen att handla lite.. Hade typ bara en kycklingfilé kvar i frysen ;) haha.. Sen tog ja de bara lugnt på kvällen..

Idag har jag ingen skola så började dagen med att sova ut :) nu ska jag väl ta och chilla lite och äta frukost sen tror jag att jag pallrar mig bort till gymet en sväng :) efter se ska jag nog sätta mig och plugga lite.. Fick en reflektionsuppgift som ska va klar till på fredag så lika bra att göra den nu så ja inte sitter där på torsdag kväll och har panik ;) haha..

Ne, frukost va de ja :)
Detta blev visat ett långt inlägg men ska försöka blogga bättre idag, men lovar inget ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar