tisdag 10 januari 2012

Julaftons bilder :)

Nu har ja äntligen lyckats ladda upp lite bilder från julafton :)

Så här såg jag ut me klänning från bik bok, halsband frå Vero Moda och kofta från H&M

Finaste Madde och lilla Johannes :)

Jag och Jennifer :) mitt underbara kusinbarn :) så skönt att vi blibit så fina vänner nu när hon börjat växa upp ;p kan inte fatta att hon bli 18 till sommaren.. helt sjukt!


Denna julsnaps som mina kusiner gjort var inte att leka med kan ja säga ;) god att smutta på men ett helvete att shotta ;)

Världens bästa tomte.. jag å jennifer satt en bra stund och funderade på vem det var.. men vem kan det egentligen vara om inte tomten själv ?

Johannes var iaf inte rädd för honom utan hjälpte gärna till att dela ut alla klappar :) riktig liten tomtenisse! :)

tog massa mer bilder men släkten vill nog inte gärna att jag lägger upp dom :P haha.. måste iaf fråga först så får väl se om det kommer fler annars får ni nöja er me dessa :P

men förmiddagen på julafton tillbringade jag med pappa och hans frus familj men där glömde jag att ta bilder helt.. men det var nog en av de bästa jular på länge :) synd bara att snön fattades men det var iaf en underbar dag med nära och kära :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar