söndag 8 januari 2012

1/3 klart

nu är jag äntligen klar med en uppgift på hemtentan.. måste dock läsa igenom den och se om det är något att ha men har iaf besvarat alla frågor i den uppgiften :) men jag får nog ta och göra något annat och få lite "distans" innan jag tar tag i att rätta och renskriva den delen.. haha.. nu har jag bara två frågor kvar varav den ena ska jag hitta på själv och den andra väntar ja på att få heme n bok innan jag kan besvara så hoppas verkligen att jag får den boken imorrn!!!

men nu blir det nog att kika lite på paradise hotel norge innan jag fortsätter ;) sen ska jag tvätta i kväll me.. blä! men de måste ju göras.. tänkte även försöka lägga upp lite bilder här från jul/nyår om de nu vill funka som jag vill här :P haha..

puss så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar