måndag 9 januari 2012

Nu blir de sängen!

Nu tycker jag att jag välförtjänt kan krypa ner i sängen.. Är riktigt nöjd med min dag :) speciellt träningen faktiskt :) har tidigare kört 20 minuter på crosstrainern men idag körde ja 30! Och brukar köra 3 x 20 sit-ups på boll men körde 3 x 50 idag och de va inga problem :) kanske kan öka lite till imorrn ;) men kl 11 ska ja å Carro gå runt i gymet med en pt så de ska bli spännande.. Är så dålig på gym och vet inte riktigt vad ja ska göra så ska bli skönt att få ett program och få reda på vad och hur ja ska träna :) börjar faktiskt uppskatta gym mer nu.. Hatade det förut men nu blir de nog att kombinera gym med gruppträning :)

Är även nöjd med dagens plugg. Känns som ja kommit igång bra med hemtentan så målet för imorgon är att bli klar med den egna frågan och förhoppningsvis även hinna börja på den sista.. Men de får vi se..

Nu ska jag stänga av tvn snart och lägga mig och läsa en bra bok innan de e dax att hälsa John blund välkommen :)
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar