tisdag 10 maj 2011

VARMT!!!

fy fan va varmt de har varit idag.. men jag klagar inte :) skönt att gå runt i shorts och linne ju :) men va lite jobbigt att rensa rabatter idag.. har lyckats bränna mig me.. aj! jaja, sånt får man räkna med :) dock har jag varit jävligt dålig på att dricka vatten idag, inte särskilt smart när man legat ute i solen hela dagen, så nu har jag världens huvudvärk :( men sitter nu och klunkar vatten som faan..

har faktiskt trotsat huvudvärken lite och gjort klart två arbeten :) känner mig lite duktig.. men nu orkar jag inte göra mer för stunden, kanske kikar lite mer på de ikväll sen om huvudvärken släpper.. men nu ska jag pilla i mig lite mat, diska och ta en dusch och sen slänga mig i soffan.. de e ja fan i mej värd!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar