söndag 8 maj 2011

soliga söndag :)

underbar dag måste jag säga :) soligt och varmt och skönt! lovely! har faktiskt hunnit med en hel del idag :) bland annat prata med victoria om min rapport som jag skriver om statoil, träffat jennie, varit ute hos pappa och pluggat en massa! och nu ska jag faktiskt unna mig en stund framför tvn innan de e dax att krypa ner i sängen..

igårkväll jobbade jag ju på statoil, de va ju crusing me.. och fy faan va folk de va.. vi kom inte ifrån jobbet förrän typ tjugo-kvart i två!! och vi stänger klocka 24 i vanliga fall.. va verkligen hur mkt folk som helst och alla skulle ju självklart ha mat.. och gissa vem som hamnade vid grillen och fick stå där resten av kvällen? jo, jag! menmen.. de gick rätt bra iaf.. va lite stressigt men jag, titti och victoria klarade det ganska bra :) va dock supertrött när jag väl kom därifrån, men då va de bara att sätta sig i bilen och hämta min babe i jkp, han hade vart där och festat me jobbet.. och gissa om de va skönt att lägga sig sen när jag väl kom hem vid fyra-tiden.. OM det var.. har nog inte uppskattat min egen säng så mycket nån gång.. eller jo, de har ja säkert, men de va underbart iaf :P haha..

ne, nu ska jag ta och vara lite social me mamma innan jag får ta tag i och plugga vidare.. har både ett prov och en inlämmning imorrn så.. hurry curry!! stress är numera min vardag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar