torsdag 5 maj 2011

stressigt värre

Just nu är det stressigare än vanligt känns de som.. jobb, skola, läxor och allt vad det heter.. sen att man ska hinna träffa sina vänner, pojkvännen och även hinna ta hand om sig själv och sitt hem är väl nästan bara ett plus. Men idag har jag faktiskt köpt Blondinbellas egna tidning, men när jag ska hinna läsa den är ett mysterium.. Har iaf skummat igenom den, funderar på att ta med mig den när jag och dennis ska åka till anna och sebbes stuga imorrn.. men då vill man ju inte heller vara osocial och sitta och läsa :p haha.. får väl se hur de blir..

idag har de som sagt än en gång varit stressigt, men hoppade över vincontoret så ska ta de imorrn istället.. men fick även hoppa in och jobba på statoil ikväll så ska jobba stängningen.. men de känns bra, de blir ändå så att man kan tänka på ngt annat än bara plugget. och penga-kåt som man är så är de ju inte ett minus att man får inte lite extra i slutet på månaden ;) haha..

men nu ska jag fortsätta plugga här och även slänga ett par ord me mammsen ;) vi är verkligen sociala på veckorna nu när jag har fullt upp med allt och hon pendlar till Gbg.. menmen, så får de bli :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar