måndag 2 maj 2011

Migrän

Blä säger jag bara.. Igår somnade jag typ kl nio för ja hade så jävla ont i huvudet och de dunkade så fort jag rörde mig.. Gjorde till och med ont att blinka :/ usch.. Allt gjorde ont i mitt lilla huvud.. Kunde inte ens ha tänt en lampa.. De va inte kul.. Troligtvis hade ja migrän, nog för att jag ofta har ont i huvudet men inte SÅ ont :/

Men imorse när ja vakna (6.30 utan klocka) så va ja pigg :) riktigt skönt.. Så nu har jag varit på Vincontoret och städat men kände att huvudvärken började komma igen så jag har tagit en tablett och ligger i sängen nu i väntan på att det ska släppa.. Gör de inte de så får jag nog stanna hemma från skolan :( blä! Hatar att vara sjuk!!!

Men nu ska jag hämta mig lite cola och tycka synd om mig själv, det får man ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar